הלוואה מהירה לעסק

עסקים בכל התחומים ובכל הגדלים- קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, זקוקים לכסף, כלומר, יש להם הוצאות שונות על מנת לייצר הכנסות. אין זה אומר שהעסק אינו משגשג או אינו רווחי, משמעות הדבר היא שעל העסק לגייס סכום כסף ברגע נתון, על מנת להבטיח הכנסה עתידית. על צורך זה, באה לענות הלוואה מהירה לעסק.

מטרתה של הלוואה מהירה לעסק בדיוק כשמה- וככל שההליך מהיר יותר, עם מינימום בירוקרטיה ובתנאים אטרקטיביים הכוללים ריביות ועמלות נמוכות ומעט ערבויות ובטחונות- כך נחסך מבעלי העסקים זמן יקר, כמו גם ניתנת להם ההזדמנות לעמוד בתנאי ההלוואה בקלות.

ייעוץ פיננסי היא אחת הדרכים היעילות ביותר לניצול נכון של הזמן הנדרש מבעל העסק להתעסק בהגשת הבקשה למתן ההלוואה וקבלתה, כמו גם לחסוך את המחקר וההשוואה- ולהבטיח את תנאי ההלוואה הטובים ביותר עבור העסק שלו. GLS פיננסים היא פירמת ייעוץ פיננסי אשר בעזרת ליווי אישי ומקצועי תבטיח לכם ראש שקט וכמובן, תבטיח שתזכו להלוואה מהירה לעסק, אטרקטיבית ונוחה שתתאים לו בצורה הטובה ביותר.

הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים

החשב הכללי למשרד האוצר יצר כלי מצוין המגיע לסייע לעסקים הקטנים והבינוניים, מתוך הבנה לתרומתם ההכרחית למשק ובמטרה לפתח אותם- הלוואה בערבות מדינה.

במקרים רבים חוששים הבנקים לתת הלוואה לעסקים קטנים ובינוניים- החשש הוא שלא יוכלו להחזירה. אך כשהמדינה היא זו שמעניקה את הערבות, היא בעצם מאפשרת לעסקים אלה להיות בתחום הסיכון המקובל על הבנקים- והעסקים, לא רק שנהנים מקבלת ההלוואה, הם זוכים גם לתנאים משופרים בכל הקשור לפריסת התשלום, עמלות, ריביות ועוד.

גוף מתאם מטעם המדינה- קרן ההלוואות בערבות מדינה מטפל בבקשות להלוואה, מאשר או דוחה אותן. מדובר בהליך בירוקרטי שעסקים רבים אינם יודעים להתמודד איתו. לכן, אנו מלווים ומייעצים לעסקים קטנים ובינוניים בתחומים שונים עד לקבלת ההלוואה.

הלוואות מהירות נוספות

עבור הקמת עסק חדש וההוצאות הכרוכות בפתיחתו קיימים מסלולים ייעודיים של הלוואה לעסק חדש. כמו כן, מסלולים רבים ואפשרויות הלוואה לעסק קטן עומדים לרשותם של עסקים רבים- גם הלוואות שאינן בערבות מדינה.

מלבד זאת, אנו מלווים עסקים גדולים בתחומים השונים עד לקבלת הלוואה מהירה לעסק, לפניכם מספר דוגמאות לכך:

הלוואה מהירה לעסק- עד 14 ימים לאישור: לעסקים בתחום ההובלות, סכום ההלוואה עד 290 אלף ₪, פריסה ל-60 תשלומים ובערבות מדינה.

הלוואה מהירה לעסק- עד חודש ימים לאישור ובפריסה ל-60 תשלומים: לעסקים בתחום עבודות הבניה, סכום ההלוואה עד 500 אלף ₪, בערבות מדינה. עבור מרכזים רפואיים הזקוקים למימון- סכום ההלוואה עד 800 אלף ₪, בערבות "קרן פועלים" של בנק הפועלים. לעסקים בתחום המסעדנות- סכום ההלוואה עד 974 אלף ₪, בערבות מדינה.

האלה רק דוגמאות כמובן, נשמח לייעץ גם לעסקים בתחומים אחרים בכל עת- ולהתאים עבורם את ההלוואה הנכונה ביותר, מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו לפרטים נוספים.

כן. ההלוואה מתאימה לעסק בהקמה. המדינה מעוניינת בקידום עסקים חדשים ובשיקום המשק לאחר הקורונה.

לאחר קבלת המסמכים מהלקוח, כלכלני החברה מכינים תכנית עסקית המותאמת במיוחד לכם ומגישים אותה למשרד האוצר. לאחר ההגשה זמן ההמתנה הצפוי הוא 7 ימי עסקים.

כל בעל עסק קיים / חדש זכאי להגיש בקשה להלוואה בערבות המדינה במידה ואין בעיות / הגבלות בחשבון הבנק, אין בעיות בהוצאה לפועל ואין בעיות ברשויות המס.

להלוואה בערבות המדינה יש מספר מסלולים שבהם ניתן לקבל עד 500,000₪:
*מסלול עסק בהקמה
*מסלול השקעה בעסק
*מסלול הון חוזר

בהחלט. המדינה מעוניינת לשקם עסקים שנפגעו בזמן הקורונה ונותנת הלוואה בתנאים טובים יותר מהמסלולים הרגילים:
1.5% ריבית בממוצע
עד 10 שנים פריסה
עד שנה גרייס (דחיית תשלום)

עד 40% מהמחזור השנתי של העסק

דוחות בנקאיים כגון עובר ושב,ריכוז יתרות פירוט הלוואות.
דוחות עסקיים מרואה החשבון.
כמובן שהחברה עוזרת ומלווה את בעל העסק בהשגת המסמכים.

לאחר תחילת התהליך תתנהלו מול כלכלני החברה, בעלי תואר ראשון ושני בכלכלה ומול רואי החשבון שיכינו תכנית עסקית מותאמת לעסק שלכם וילוו אתכם עד לקבלת אישור עקרוני להלוואה.

תוכן עניינים

הלוואה מהירה לעסק

אולי יעניין אותך לקרוא על

GLS פיננסים דילוג לתוכן